levering van bestelling blijft achter

rikske1956
Topic Starter
Berichten: 11

levering van bestelling blijft achter

#1 , 10 jun 2014 22:27

op 30 april 2014 heb ik een bestelling gedaan op een nederlandse site van beddegoed, en reeds via bank betaald op 3mei,na tal van emails gedaan waar ze niet op reageren en telefoneren heeft ook weinig zin want daar zeggen ze steeds maar weer dat de betaling nog niet in orde is,nogthans heb ik zelfs in een email alle bewijzen via bijlage doorgestuurd,nu heb ik wat doorgezocht op internet en ik ben zeker niet de enige,ook heb ik mijn beklach gedaan bij 3 nederlandse klachtensite's,maar daar gebeurt ook niet veel,ik begrijp niet dat men zomaar mensen kan oplichten en ongestoord verder kan gaan ,is het dan echt zo makkelijk om miljonaire te worden via internet blijkbaar wel zeker,maar ik ben men centjes wel kwijt denk ik

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Veebee
Berichten: 565

#2 , 10 jun 2014 23:07

Dragen ze een kwaliteitslabel?

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#3 , 10 jun 2014 23:27

Voor je iets op voorhand betaald en zeker in buitenland, eerst internet afspeuren. Ook op hun website goed kijken of alle gegevens erop staan, adres btw nr en dergelijke, en de verkoopsvoorwaarden lezen. Je bent beter in eigen land iets meer te betalen dan het risico te lopen met een oplichter te maken hebben.
Voor zelfde kwaliteit kan de ene niet veel goedkoper zijn dan de andere, zijn enkel de oplichters die lage prijzen vermelden.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

rikske1956
Topic Starter
Berichten: 11

#4 , 11 jun 2014 11:46

ik had een factuur en bestelorder ontvangen met alle vermeldingen en btw,kvk nummer ,adres enz dus had daar wel vertrouwen in http://www.zoslaapiknu.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ziet er op eerste zicht wel te vertrouwen maar lijkt zo toch niet te zijn

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#5 , 11 jun 2014 12:19

Hiertegen zeker de verkoper met een AS in gebreke stellen, verder kun je hier info vinden.

http://www.consumentenbond.nl/juridisch ... /klachten/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... onsumenten" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.eccnederland.nl/nl/klacht-in ... een-klacht" onclick="window.open(this.href);return false;
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Terug naar “Consumenten Koop”