laptop Asus - V - wat met garantie ???

laptopgebruiker
Topic Starter
Berichten: 6

laptop Asus - V - wat met garantie ???

#1 , 03 sep 2012 16:06

Een aantal maanden geleden kocht ik een Asus toestel bij V - onder garantie. Verleden maand kreeg ik problemen met mijn scherm en toen het niet meer bleek te werken wendde ik mij tot het filiaal in Diest. Zij stuurden het toestel onmiddellijk door naar de technische dienst van het bedrijf. Na een 10 tal dagen kreeg ik een telefonisch bericht dat ik geen recht meer had op de garantie en dat ik voor de reparatie een factuur van 350 Eur mocht verwachten. De aankoopprijs: 399 eur ... Ik bel terug en kreeg te horen dat ik geen aanspraak meer had op de garantie omdat 'het :toestel was geopend door mezelf of door derden en dat de zegel was verbroken'. Hierdoor kon ik fluiten naar mijn garantie. :mrgreen: Ik heb dat toestel nooit geopend : 1. ik ben geen technicus , 2. mijn toestel viel nog onder garantie... Waarom zou ik het dan zelfs maar open doen...Ik was daar niet mee akkoord en belde naar hun klantendienst. Waar ze mij hetzelfde verhaal vertelden...Ik heb gevraagd mij het toestel, niet ger epareerd, terug te sturen. In de winkel hebben ze ook nog via de klantendienst en de technische dienst te onderhandelen, zonder resultaat. Hierna belde ik naar Asus zelf. Zij zeiden me dat ze niet tussenkomen in een conflict tussen VDB en een klant omdat zij een contract hebben lopen met V...V verzorgt de naservice en dus ook de technische dienst ivm garanties en daarbuiten... Zij raadden me aan om foto's te vragen van de 'schade' van het zegel. Ik bel dus terug naar de klantendienst van V, waar ze me vertellen dat ik dat zelf wel kan fotograferen. Als ik vertel dat ik niks zie aan het toestel en dus ook niets kan fotograferen, zeggen ze me dat ik het toestel dan maar opnieuw moet opsturen... Wat ik weiger, wie weet wat ik dan ga terug krijgen !! Iemand enig advies hieromtrent ???