verjaringstermijn telecomschuld

bobke76
Topic Starter
Berichten: 27

verjaringstermijn telecomschuld

#1 , 05 mei 2010 16:23

Is het waar dat voor schulden bij een gsmoperator de verjaringstermijn op 5 jaar staat?

Preventel zou opgehouden zijn met te bestaan, dus die op die lijst stonden kunnen terug abo's afsluiten?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#2 , 05 mei 2010 17:36

Is het waar dat voor schulden bij een gsmoperator de verjaringstermijn op 5 jaar staat?
Ja.
Cass., 25 januari 2010, rolnummer C.09.0410.F, http://jure.juridat.just.fgov.be/

Hera
Berichten: 57

#3 , 11 mei 2010 00:55

Bestaat preventel niet meer? want ik sta ook op de lijst door een fout van mobistar. een zaak die nog steeds hangende is en die ik ook blijf aanvechten, echter hebben ze mij sindsdien wel bij preventel laten registreren.

maar de lijst bestaat dus niet meer?

Reclame

Drone
Berichten: 3031
Locatie: st-niklaas

#4 , 11 mei 2010 12:00

Bestaat preventel niet meer? want ik sta ook op de lijst door een fout van mobistar. een zaak die nog steeds hangende is en die ik ook blijf aanvechten, echter hebben ze mij sindsdien wel bij preventel laten registreren.

maar de lijst bestaat dus niet meer?

http://www.preventel.net/


De Raad van Bestuur van de VZW Preventel heeft op 7 januari 2010 besloten de activiteiten van de VZW Preventel stop te zetten op 1 april 2010 en de VZW Preventel in vereffening te stellen. De voormalige leden van de VZW Preventel hebben de klantengegevens uit het Preventelbestand verwijderd, zodat dit bestand ophoudt te bestaan. Het Preventelbestand wordt bijgevolg niet meer geraadpleegd. Voor meer informatie, kan u contact opnemen met de klantendienst van uw operator.

Terug naar “Consumenten Koop”