Pagina 1 van 1

Afzender reageert niet op verloren/gestolen pakje

Geplaatst: 13 dec 2023 09:39
door Ansauvillers
Ik bestelde begin november enkele spullen op de webshop van plotterdeal.
13 november zou het geleverd worden, maar het is nu 1 maand later en heb nog niets ontvangen.
Ik nam contact op met Bpost en daar werd me verteld dat het pakje bij hun geregistreerd staat als "spoor verloren" wat wil zeggen, verloren of gestolen. Ik moest contact opnemen met de afzender, dan kan deze klacht indienen bij Bpost en wordt hij vergoed. Deze geeft echter geen gehoor, het ging om een waarde van toch een €60. Wat kan ik verder nog doen?
Mvg An

Re: Afzender reageert niet op verloren/gestolen pakje

Geplaatst: 13 dec 2023 11:02
door Meeboo
De firma aangetekend in gebreke stellen

Re: Afzender reageert niet op verloren/gestolen pakje

Geplaatst: 13 dec 2023 11:22
door LeenW
Gezever met Bpost is voor de verkoper. U zegt gewoon niets te hebben ontvangen en vraagt de verkoper het nodige te doen.