Dat laatste zal niet elk bedrijf doen natuurlijk. Maar goed, het is aan de klant om daar direct niet mee akkoord te gaan en niet de avond nadat het goed is geplaatst en de installateurs al zijn vertrokken. Dat is niet het natuurlijke moment voor een laatste inspectie vooraleer u akkoord gaan met het geleverde. Dat is vergelijkbaar met een auto kopen, 's ochtends meenemen uit de garage en 's avonds na 'n dagje winkelen komen klagen dat er deukjes en butsen zijn.Ze hebben bij ons ook een 4-weken oude composieten keukenblad hersteld, ik ken de techniek (was wel bij ons met een bijkomende pasta).
Van een ex-delegee die werkt in een groot 'email'bedrijf (glas, bij m'n weten) heb ik wel geleerd dat die techniek niet altijd perfect werkt. Zij voeren zelf op sommige producten zo'n herstellingen uit en die producten worden wel degelijk als 2e keus verkocht, zelfs al zie je geen verschil en is de kans minimaal op problemen.
Dus jij beweert dat de TS één of andere vorm van gehuegenverlies heeft? Er zijn maar twee mogelijkheden, hé. Hij heeft de kras gemaakt, of hij heeft de kras NIET gemaakt. TS beweert het laatste. Dus... logisch gevolg... Kras was in het bad van in het begin, of is gemaakt tijdens het plaatsen. In beide gevallen is het het probleem van de aannemer.Over hoe de kras er in is gekomen is voor iedereen en ook voor Ts gissen (hopelijk )
Er lijkt me een groot verschil te zijn tussen 's avonds => 's ochtends (zoals ik het hier toch hoor) en 's ochtends => 's avonds.
In het eerste geval slaap je ertussen (of dat wordt toch verwacht) én kan je met kunstlicht/donkerte niet altijd alles goed zien
In het tweede geval word je verondersteld actief te zijn, dus te kunnen checken hoe de staat was en kan je in principe alles altijd goed zien.
Er was nog geen oplevering op dat moment. Dus was het aan de installateurs om samen met mijn partner een inspectie te doen, hebben ze ook niet gedaan.Het was aan TS om dit na plaatsing op te merken.