Beste
hierbij wil ik even heel kort mijn probleem beschrijven en graag advies van u krijgen over verdere handelingen die ik moet ondernemen.
Op 26/11/2014 bestelde ik 2 banden en betaalde onmiddellijk via een Europese overschrijving (bedrag 157 euro).
Na één week nog altijd geen bewijs van betaling te hebben ontvangen heb ik gebeld, daar vertelden ze mij dat ik hen een bewijs van betaling moest opsturen.
Nadat ik de bewijs had opgestuurd kreeg ik enkele dagen later een mail waarin stond "uw order is in verwerking".
Nadien, nog enkele dagen later kreeg ik opnieuw net dezelfde mail "uw order is in verwerking", ik vond dit heel vreemd maar dacht even bij mezelf dat er misschien een fout was of dergelijke in hun systeem en bleef wachten op mijn banden.
Nu enkele dagen geleden kreeg ik een mail met "uw order is geannuleerd".
Direct stuurde ik hen een mail waarin ik vroeg hoe ik dit allemaal moest begrijpen en/of ik mijn banden nu nog zal ontvangen of niet?
Daarop kreeg ik een mail waarin stond dat de banden niet op voorraad zijn en dat ik mijn geld deze week terug zal ontvangen.
Ondertussen heb ik al op verschillende websites reacties van andere mensen gelezen over deze webwinkel en heb daar enkele personen tegengekomen die net dezelfde probleem hebben als mij en die hun geld al enkele weken aan het afwachten zijn.
Ik vraag u heel beleefd en met veel dankbaarheid om mij te helpen en/of een advies te geven.
Op voorhand dank voor uw hulp en tijd!
Met vriendelijke groeten,
Maxim