Hi,
mijn titel is mogelijks misleidend, maar het gaat over volgende zaak.
Ik doe regelmatig bestellingen bij een webshop in Duitsland, met uitstekende service.
Er wordt altijd betaald op voorhand.
Waarschijnlijk is er ergens een fout ingeslopen, en van de 2 bestelde producten zijn er 2 exemplaren ipv 1.
Omdat die mensen altijd eerlijk en correct zijn, heb ik hen van die vergissing op de hoogte gebracht.
Als zij instaan voor de verzendkosten, wil ik dit wel terugsturen.
Maar kunnen zij mij dwingen om:
1. het product te betalen?
2. het op eigen kosten terug te sturen?
Je kan melden, dat ze dit niet kunnen eisen dat je het product koopt, maar dan zit ik wel verveeld, dat ik daar misschien niet meer kan bestellen, en dat zou wel een ramp zijn, omdat zij één van de enigen zijn, die het product verkopen, en ik heb die ieder 6 maand nodig, om mijn kijkrechten te verlengen op mijn kaart.
Het gaat hier om een product dat 39,90€ kost exl verzendkosten.