Nu mijn vragen:
- Wat is een redelijke compensatie voor de geleden schade?
Maandje gratis voor alle betalende abonements-diensten is wel het minste.
Het is geen probleem door overmacht, maar door de blijkbaar nog altijd mank lopende administratie daar.
Maar euh ... als je daar nog geen regeling voor hebt dan zal je nog eens moeten bellen of Mechelen op één of andere manier moeten contacteren.
Je kan je aan hun contactformulier wagen - veel kans dat het bij een zoveelste clue-less medewerker terecht komt.
Sommigen daar zoals de eerste medewerker die je aan de lijn had, "zien" niets in hun systemen.
Daar had dinsdag iemand gestaan die ... meer dan waarschijnlijk niets had mogen doen aan je technisch "installatie"-probleem, want afgesloten.
Als je wat geluk hebt, kom je bij een medewerker als # 2 terecht die ziet wat het eigenlijke probleem is, en daar ook wat aan gaat doen.
u kan ook altijd naar een andere operator stappen natuurlijk
Er is welgeteld 1 alternatief, en de administratie is er al even erg ...