Afschaffing beurtenkaart

Sfekky
Topic Starter
Berichten: 1

Afschaffing beurtenkaart

#1 , 24 jul 2014 12:12

Beste,

Ik heb een beurtenkaart van een sportcomplex/zwembad/fitnesscentrum. Op de beurtenkaart staat geen vervaldatum, er is geen contract getekend met algemene voorwaarde en er blijken ook geen algemene voorwaarden aan de beurtenkaart verbonden te zijn (niets op website of in het sportcomplex te vinden).

De directie beslist om niet meer met beurtenkaarten te werken. Daarnaast beslissen ze ook dat de beurtenkaarten die in omloop zijn, niet meer geldig zijn. Er zullen geen compensaties gegeven worden aan klanten die nog niet gebruikte beurten op hun kaart staan hebben.

Mijn eerste vraag hierover is: kan dat zo maar?
Mijn tweede: in welke wetgeving (evt. hoofdstukken) kan ik hier meer over vinden?
Alvast bedankt voor jullie reacties.


Mvg
Sfekky

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Rechtspraktijk
Berichten: 18

#2 , 26 jul 2014 00:36

,
Laatst gewijzigd door Rechtspraktijk op 26 jul 2014 12:07, 3 keer totaal gewijzigd.

Oude Belg
Berichten: 3192

#3 , 26 jul 2014 08:50

@rechtspraktijk : kan het ook in het Nederlands? Dit lijkt op een slechte Google-vertaling : geen enkele zin is grammaticaal correct. Leesbaar is het in elk geval niet. Begrijpelijk al helemaal niet. :evil:
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”