vakantiegeld deeltijds werken/deeltijds ziekte-uitkering

jokejes
Topic Starter
Berichten: 1

vakantiegeld deeltijds werken/deeltijds ziekte-uitkering

#1 , 07 okt 2015 15:58

Ik ben nu ongeveer 6 maanden deeltijds werken/deeltijds ziekte-uitkering en 1 dag loopbaanonderbreking.
In september nam ik verlof op, en die worden nu verrekend op mijn uitkering. Uitleg is dat ik voor dit verlof geld kreeg. Resultaat een uitkering van ongeveer 16€.
Oké maar ik ben een bediende, dus mijn loon blijft als ik werk gewoon verder lopen. Ik heb ook verlof genomen op de dagen dat ik effectief werk voor m'n werkgever, en niet op de dagen dat ik een ziekte uitkering krijg. Klopt dit allemaal, want ik vind dit allemaal wat dubbel.
Wat doen ze dan voor een werkman die onder een ander stelsel valt, en effectief het dubbele aan vakantiegeld kreeg omdat die zijn loon wordt stilgezet tijdens vakantie.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 07 okt 2015 17:09

Kan je exact zeggen wanneer je begon met tijdskrediet, wanneer je ziek was en vanaf wanneer je progressief werkt?

Reclame

Terug naar “Loon”